Page 63

RACC_491_CAT

“La meva ajuda comença quan aviso el soci que ja em desplaço allà on és” Sergio Ávalos Assistència Mecànica del RACC “La meva ajuda als socis del RACC comença quan els aviso que ja m’estic desplaçant cap allà on són, per ajudarlos. En aquells moments, per a mi és molt important tranquil·litzar una persona que està amb un problema mecànic que li altera el seu dia a dia. Els dic quan tardaré i intento arribar el més ràpid que puc. També és molt important explicar l’avaria quan RACC 63 octubre 2016 ets amb ells. De vegades em trobo persones que no saben ni obrir el capó, amb els nervis. Arribem i som com els ‘salvadors’. El primer que faig és donar li la mà i em poso amb l’avaria. Les bateries i els pneumàtics són el top ten de les assistències.” “El soci que truca per una emergència a la llar busca rapidesa i confiança” Eva López Tramitadora d’Assitència a la Llar “Treballo en l’Assistència a la Llar, rebent peticions dels socis i fent un seguiment dels serveis. El que més valora el soci de nosaltres és la rapidesa, la seguretat que transmetem i la feina ben feta. La rapidesa és clau, sobretot en cas d’emergència. Hi ha situacions angoixants: socis que tenen un pam d’aigua al menjador, o s’han deixat les claus dins de casa amb nens petits, el foc encès a la cuina o, un cas típic, al sortir amb presses per no perdre un avió. Els socis ens donen tota la confiança, deixen el problema a les nostres mans, per això els hem d’oferir la màxima tranquil·litat i un servei a l’alçada de les seves expectatives.”


RACC_491_CAT
To see the actual publication please follow the link above