Page 70

RACC_492_CAT

ELS SOCIS ENS EXPLIQUEN LA SEVA EXPERIÈNCIA El RACC respon a la llar, ara amb NEXDOM EL LLANÇAMENT DE LA NOVA MARCA DE SERVEIS PER A LA LLAR NEXDOM ESTÀ BASAT EN L’ÀMPLIA EXPERIÈNCIA DE MOLTS ANYS QUE EL RACC HA ACUMULAT OFERINT ASSISTÈNCIA A LA LLAR, LA QUAL ENS HA DONAT UNA RELACIÓ DE CONFIANÇA AMB MOLTS SOCIS, DE QUI US MOSTREM ALGUNS COMENTARIS. “El tècnic va venir ràpidament i va solucionar el problema en pocs minuts” “Fa unes setmanes, vaig tenir un problema amb una canonada a la cambra de bany del meu pis i necessitava una solució rapidíssima. He de reconèixer que, al començament, no sabia molt bé a qui trucar perquè m’ho reparessin i va ser la meva mare qui em va aconsellar que contactés amb el RACC. Ella normalment s’adreça al RACC quan té un problema vinculat a la llar. El tècnic va venir ràpidament i en pocs minuts ho va solucionar, amb professionalitat. Vaig valorar molt bé el fet que em va explicar en què consistia la reparació. Ho havia intentat arreglar jo, sense èxit. La veritat és que tinc el vostre telèfon penjat a la nevera de casa per poder trucarvos per a qualsevol imprevist que pugui tenir en el futur, i no només amb el cotxe sinó també a la llar.” Oriol Vilalta_ Assistència a la llar per una avaria en la instal·lació de fontaneria. “Van canviar l’equip d’aire condicionat en ple agost” “Justament quan feia més calor, en ple mes d’agost, va ser quan se’ns va espatllar l’aire condicionat. Em vaig posar en contacte amb el RACC i em van enviar un tècnic. Com que no hi havia cap garantia que amb la reparació l’aparell funcionés correctament i, a més, ja tenia uns 9 anys, finalment vam optar per canviarlo. Tot va ser molt ràpid i senzill, i això que les dates eren molt difícils. Valoro especialment l’atenció personalitzada, ja que és molt habitual no saber a qui trucar quan tens una urgència a casa.” M.ª Ángeles Abellán_ Substitució d’aire condicionat. RACC 70 desembre 2016


RACC_492_CAT
To see the actual publication please follow the link above