Page 59

RACC_491_CAT

La digitalització ens permet ser a prop dels socis Responent a la capacitat del nostre Club per adaptar-se als canvis constants de la societat, el RACC va posar en marxa, ara fa un any, un pla estratègic fruit del qual acaba de sorgir l’app RACC Assistència. És la primera d’una sèrie d’iniciatives que arribaran i se suma a aplicacions ja operatives, com l’app RACC Viatges, per consultar i reservar l’amplíssima oferta de l’agència del RACC; l’app RACC Infotransit, amb la informació més completa del trànsit; i l’app RACC Autoescola, que facilita l’aprenentatge i les gestions dels alumnes. La nova app gratuïta RACC Assistència permet al soci demanar assistència mecànica, mèdica, en viatge o a la llar des del mòbil, amb rapidesa, seguretat i comoditat. Inclou un sistema de geolocalització per GPS necessari per guanyar un temps vital en cas d’emergència. I en assistència mecànica, ofereix a la pantalla del mòbil la ubicació del vehicle taller i el temps d’arribada previst. Aquest nou servei s’afegeix a un altre, pioner i exclusiu: el canvi de pneumàtics a domicili, pensat perquè el soci estalviï temps i diners. Ara, quan hagi de substituir les rodes o la bateria, el soci només haurà de trucar al RACC, acordar dia i hora i el nostre Servei d’Assistència Mecànica es desplaçarà al seu domicili. Més fàcil, impossible. Amb la mateixa filosofia de servei, celebrem del 6 al 10 d’octubre el setè SalóRACC de l’Automòbil a Barcelona, un clàssic del sector plenament consolidat i molt esperat, que reuneix les principals novetats amb avantatges exclusius per als socis. Aquestes novetats de la tardor arriben després d’un estiu de forta activitat per a l’agència de viatges, que ha crescut un 21% en viatgers, ha portat socis a indrets tan llunyans com l’illa de Pasqua, Alaska o Nova Zelanda, i fins i tot ha organitzat dues voltes al món. Tant els que han viatjat amb la nostra agència com la resta de socis han estat en tot moment acompanyats pel RACC i el seu servei d’assistència 24 hores. Juliol i agost concentren prop del 20% de les assistències totals anuals que presta el Club. Aquest estiu, els serveis d’assistència mecànica, mèdica i a la llar del RACC han realitzat 171.183 intervencions, 2.761 per dia. Destaca l’activitat d’assistència mecànica, amb 105.111 actuacions al nostre país i a altres indrets d’Europa. De la mateixa manera, ha estat especialment important la tasca dels nostres equips del servei mèdic, que han efectuat un 12% més d’assistències respecte de l’estiu passat, han realitzat repatriacions des de països com Tailàndia, les Seychelles i el Nepal, i han intervingut en casos com l’atenció a França a una sòcia per part prematur. La nostra capacitat d’oferir resposta ràpida i eficaç en cas d’emergència és molt apreciada pels socis. Amb 9,02, 8,76 i 8,64 punts sobre 10 respectivament, l’assistència mecànica, mèdica i a la llar figuren entre els serveis més ben valorats pels socis, segons les enquestes de qualitat que efectua l’entitat Stiga. El més important per a nosaltres és fer-nos mereixedors de la confiança del socis, que visquin tranquils sabent que el RACC mobilitzarà els recursos humans i tècnics necessaris per resoldre qualsevol problema que tinguin. n AMB SISTEMA DE GEOLOCALITZACIÓ, L’APP RACC ASSISTÈNCIA ÉS RÀPIDA, ÚTIL I MOLT CÒMODA. PRESENTEM EL NOU SERVEI PIONER DE CANVI DE PNEUMÀTICS A DOMICILI. EL SALóRACC DE L’AUTOMÒBIL REUNEIX TOTES LES NOVETATS AMB AVANTATGES PER ALS SOCIS. RACC 59 octubre 2016 editorial Xavier Pérez Director General Adjunt


RACC_491_CAT
To see the actual publication please follow the link above