Page 60

RACC_491_CAT

Els socis Ens ExpliquEn la sEva ExpEriència “Hi som per ajudar”, molt més que un lema TRES EXEMPLES DE SOCIS RACC QUE AQUEST ESTIU HAN COMPROVAT PER ELLS MATEIXOS LA CAPACITAT DEL NOSTRE CLUB PER AJUDAR-LOS. “Vaig ingressar a un hospital de Bangkok i em vaig sentir acompanyada en tot moment” Quan només faltava un dia per acabar el viatge, a Bangkok em vaig trobar molt malament. Recordo que estava en un centre comercial i em costava respirar. No vaig dubtar a demanar ajuda al RACC i la resposta va ser immediata: una doctora em va trucar preguntant-me pels símptomes i de seguida va gestionar l’ingrés a un hospital, on vaig estar cinc dies. Finalment tot es va quedar en un ensurt i el fort dolor va anar desapareixent. El RACC em va buscar el vol de tornada cap a casa. Em vaig sentir acompanyada en tot moment, des del Servei Mèdic del RACC em trucaven cada dia i feien el seguiment de les proves amb el personal de l’hospital. Per això m’agradaria agrair-vos l’ajuda. Trobar-te malalt en un entorn desconegut produeix un estat d’estrès i de por molt grans. Rosa López_ Ingrés a un hospital de Bangkok i seguiment mèdic. RACC 60 octubre 2016 “Em va sorprendre que m’ajudessin viatjant en creuer” Estàvem fent un creuer i se’m va acabar la bateria de la pròtesi robotitzada que duc a la cama. Gairebé no podia caminar! Vaig trucar al RACC. La resposta va ser immediata: en només 48 hores em vaig trobar una bateria nova dins la cabina. No m’ho podia creure, que m’arribés fins i tot dins un creuer. El RACC supera totes les dificultats. Josep Giner_ Assistència en viatge en un creuer pel Mediterrani.


RACC_491_CAT
To see the actual publication please follow the link above