de manera notable tant el consum
com el comportament dinàmic.
El nou assistent de detecció de veu
i el projector d’informació sobre el
parabrisa d’alta resolució ajuden a
evitar distraccions.
Ateca: SEAT mostra l’èxit del seu
primer SUV. Un any després de la
seva presentació, l’Ateca s’ha consolidat
com un dels SUV més atractius.
La proposta de SEAT ha convençut,
gràcies a una tecnologia de primer
nivell. Per exemple, compta amb el
sistema Drive Profile, amb el qual
el cotxe s’adapta a les condicions
del terreny, i el conductor pot triar
fàcilment el perfil de conducció
entre Normal, Sport, Eco i fins i tot
crear-ne un de propi. En les versions
amb tracció total, també s’inclou
l’opció de neu i offroad, i ofereix la
funció de descens de pendents per
terrenys complicats.
Pot comptar amb equipament com
la conducció autònoma en embussos,
frenada d’emergència en ciutat
amb reconeixement de vianants o
alerta de trànsit posterior. En connectivitat
destaca la “resposta de
veu”, que converteix en sonors els
missatges rebuts.
L’interior és de bona qualitat i dona
sensació d’amplitud, més fins i
tot del que s’espera amb els seus
4,36 metres de llarg. La pantalla pot
ser de fins a 8”. Els propulsors van
des d’un TSI de 115 CV amb canvi
manual de 6 marxes fins a un TDI
de 190 CV amb canvi automàtic seqüencial
de 7 velocitats.
Volkswagen T-Roc, el SUV germà
del Golf. Els amants del mític Golf
estan d’enhorabona; entre l’oferta
SUV de Volkswagen, el nou T-Roc
és el seu reflex totcamí. És a dir,
un Golf amb més espai interior i
la possibilitat de transitar per terrenys
fora de l’asfalt.
Encara que no és només un urbà,
es mou bé per ciutat, però els pas- k
RACC 41 desembre 2016